Monday 30 October 2017

Cz 455 Aksjeopsjoner


2 resultater for cz 455 stock. eBay bestemmer denne prisen gjennom en maskin lært modell av produktets salgspriser i løpet av de siste 90 dagene. eBay bestemmer trendingprisen gjennom en maskin lært modell av produktets salgspriser i løpet av de siste 90 dagene. Ny refererer til et helt nytt, ubrukt, uåpnet, ubeskadiget element, og brukt refererer til et element som tidligere har blitt brukt. Top Rated Plus. Sellers med høyeste kjøper ratings. Returns, money back. Ships på en virkedag med tracking. Top Rated Plus. Sellers med høyeste kjøper ratings. Returns, money back. Ships på en virkedag med tracking. Not å finne det du leter etter Følg cz 455 lager for å få e-postvarsler og oppdateringer på din eBay Feed. The CZ 455 American Combo Pakke eller Horton og Who and CZ s fat switcher Av Joe D Alessandro Editor. I love Maine selv om jeg tilbrakte hele morgenen, hacking, pløying og rydding av snø, rester fra tredje storm vi har hatt de siste seks dagene, selv Hvis dette været gjør Maine sjelen su cking og liv energi drenering hovedstaden i USA Jeg tror det statlige turisme slagordet er Kom til Maine det vant t bli overfylt Heldigvis har jeg et rifle å plukke og poke på og til slutt bruke som emne i en av mine innsiktsfulle stykker inn i spennende verden av detaljhandel skytevåpen. Hva heter denne pistolen CZ 455. CZ 455 er erstatningsmodellen for CZ 452 Bra å vite, men jeg er ikke kjent med CZ 452, så jeg skal bare begynne med CZ 455 og en total mangel på historisk kontekst CZ 455 er produsert på en måte som er i samsvar med kvalitetskrypaktive rifler som er produsert av store produsenter, produsentene produserte forrige gang fire års rifler av kvalitetskvalitet. Dessverre, med unntak av CZ, kostnaden av å lage disse typer skytevåpen tvunget noen produsenter til å avbryte produksjonen av kvalitetsboltfeltfirefugler og andre til å redusere sine produkter til de lignet et stykke rør og en haug med upresise stampings, alle lashe d til et par pund av sprøytestøpt plast med kanalbånd For mye Litt over toppen tror jeg kanskje ikke. Mens CZ 455 er produsert ved hjelp av den nyeste produksjonsteknologien, vet jeg at fordi CZ-USA-katalogen sier det, beholder alle utseende, materialer og presisjonsmaskinarbeid som gir en ren, pålitelig og nøyaktig rifle-rifleattributter jeg kunne identifisere på egenhånd. Enkelte detaljer Jeg liker en pistol jeg kan ta fra hverandre og sette sammen igjen. CZ 455 har en meget grunne snusevinkel mer som et målgevær Kronen er dyp nok til å hindre støtskader på rifling, men grunne nok til å fremme jevnt trykk på en kule når det går ut. Lageret er pent gjort Tyrkisk valnøtt og laserskjermkontroll Winchester burde ansette CZ som konsulenter for å hjelpe dem med å få deres nåværende laser cut innsats squared away CZ 455 lager s korn er fin god kontrast Innlasting kontaktpunkter er kuttet rent, men ikke kontaktpunkter er igjen en litt le fuzzy og uferdig Tetning vil hjelpe fuktighetskontroll og minimere tre dimensjonale endringer med endringer i relativ luftfuktighet. Part av kaliber skiftende prosedyre krever bytte magasiner Den kortere 22 LR runde legger en spacer, nederst til venstre med pin, som passer inn i rifle s magasin guide. Men magasiner har fem shot kapasitet, ti runde magasiner er tilgjengelige som ekstra kostnad alternativer CZ 455 er tilgjengelig i frittstående 22 Magnum også, men ikke som en del av en bryter fat konfigurasjon CZ bruker det samme magasinet for både 22 Mag og 17 HMR da de begge har samme hodeskopdiameter og den totale patronlengden. CZ 455 s-mottakeren har en integrert 11mm svalehale for plassmontering. I dette prosjektet brukte jeg adaptere som konverterer 11mm svalehaler til Weaver-standard. Hjertet til CZ 455 er en mottaker som er formet og maskinert fra en stålbit. Med en tykkelse på 0 250 er den tyngre enn de fleste sentervifter og dens tette toleransehull gjør boltens glidende, p recise og fri for wobble Bolten kroppen er beefy på 0 705 i diameter Lås opp, som er typisk med rim brann rifler, er på bolt håndtaket Utløseren er justerbar innenfor et område på 3 - 5 lbs. The små stålstykke i forgrunnen, hviler mot bolten, er pistol s boltguide Styret ligger i den nedre radiusen til mottakerens boring der den holdes av magasinstyringsens fester. Styret tjener flere funksjoner. En horisontal flate maskinert inn i forkanten av stykke ordentlig lokaliserer pistolrøret på sin langsgående akse for å forsikre seg om at utløpshakkene i tønnen er riktig justert med ekstraktkrokene i boltens overflate. Den øvre overflaten av føringen forhindrer bolthodet i å rotere når bolthåndtaket roteres ned som pinner kanonen Det rektangulære sporet i guiden danner en presisjonsovergang fra pistolens magasin til fôringsrammen. Nice CZ-design berører det som gjør tønnebytting for dette kombinasjonsarrangementet et snap, action-sykling positiv og fôring, ekstraksjon n og ejection pålitelig med både 22 LR og 17 HMR runder. Barrel retention system. Rim brann fat fra den gamle Nylon 66 Remington til moderne Ruger 10 22 holdes på plass med skruer og en form for lokalisering av låseblokk CZ setter hodetelefon med en skulder maskinert inn i CZ 455 s fatet og lokaliseres i lengderetningen ved hjelp av pistol s bolt guide. Tønnen beholdes av to skruer gjenget gjennom den nedre siden av den tunge vegger. Lokaliseringslåsekontaktflatene er to tilstøtende V kutt i den nederste fatkappen. Jeg kom så nært som jeg kunne for å måle vinkelen på V-snittene, synes om lag 40, og de er splayed og tøyd innover for å følge tønnsskruen. Vinkelen tilnærming ser ut til å finne tønnen foran og bak og for å hindre tønnsrotasjon Hvis jeg strekker en imaginær linje i disse vinklene, ser de ut til å skjære på baksiden av pistolens kammer. Poenget av effektkonsistensen. Jeg trodde sikkert at det ville være et dreiemoment d-sekvensen som følger for å installere fatskruene og fatet, men det var ingen oppført i håndboken eller på CZ eller CZ-USAs nettside. Det er imidlertid et festemoment-spesifikasjon for Torx-hodet lagerfastsettingsklemmer som er spesifisert d , i tønnsutvekslingsseksjonen av håndboken, på 6Nm Det er ganske heftig med tanke på tommer lb-ekvivalenten er 53 10 Jeg fjernet og erstattet lageret flere ganger uten hjelp av et momentnøkkel Pek på skiftforskyvning i en befolkning i samme ammunisjon var ubetydelig Jeg gjorde imidlertid funnet at fatskrueinstallasjonen gjorde en målbar forskjell. Den første gruppen, igjen, ble skutt med 17 HMR fatet frisk installert og tre andre grupper skutt, for all hensikt, det samme jeg fjernet og reinstallert fatet med en momentnøkkel satt til 20 kg og pistolene skutt tre grupper som så omtrent det samme som gruppen til høyre jeg fjernet fatet og installerte på nytt og punktet for påvirkning forblir i det vesentlige uendret ed Fjerner og reinstallerer fatet uten å bruke en momentnøkkel skiftet gruppen rundt og nesten alltid hatt et par skudd bort fra resten. Kan være en tilfeldighet Under alle omstendigheter var alle gun s-gruppene gode mikrostråler eller ikke. Det var kaldt, om lag 10 F og kryssvind var mild, men gusting. Since jeg setter opp mål uansett. 22 LR-fatet skutt ganske mye til det samme punktet for innflytelse i en gitt kuldevekt, med bare et mindre skift med kuldevektsendringer. Den 40 kornkulene kronet 1,342 fps i forhold til deres 1,300 fps rating. De 26 kornbelastningene klarte 1,688 fps til deres 1,650 fps rating. De 20 korn 17 HMR runder klokka 2.526 fps til deres 2.375 fps rating. Overall trodde jeg at pistolen var 22 kaliber nøyaktigheten var utmerket 17 HMR ikke helt så bra, men bedre enn de fleste av CZ s konkurrenter, ikke-målgeværer jeg har skutt, kammeret for samme rundekaliberfeltvåpen, gir mye fornuft. Vanligvis gir et kammer generelle formål u flis og mange billige rekreasjonsmålsettingsmuligheter Det andre kammeret gir mer kraft og lengre rekkevidde til en ekstra kostnad for ammunisjon. CZ 455 som frittstående 22 LR skytevåpen er en om lag 360 rifle gjennom rabattforhandlere på omtrent 50 premier over lav ende 22 LR rifler, det er minst to ganger geværet Ingen sammenligning CZ 455 kombinasjonsgeværet med både 22 LR og 17 HMR evner, legg til om en annen 125 En god måte å utvide bruken av ett rifle og en billig måte å få bruk av to kvalitetspistoler. Vil jeg forandre alt om CZ 455 American Combo To problemer, og de er både mindre og estetiske i naturen. Jeg ville rydde lagerinnhyllingen og forsegle treet. Pistolen er for snill å ha denne lille grovkanten jeg legger til 10 til prisen og erstatt stempelet utløser vakt med noe hår mer betydelig, men ingenting som ville påvirke geværet er utmerket 5 lb 10 oz lett vekt Annet enn det, ville jeg ikke røre en ting. Når jeg først star ted writing for TTAG Jeg eide og gjennomgikk en Zastava MP22R rifle Det var en utmerket liten pistol for prisen jeg betalte og tjente meg godt, ikke bare for å undervise grunnleggende marksmanship til nye skyttere, men også for å holde mine egne ferdigheter skarpe Deretter skjedde noe tragisk jeg solgte det jeg visste at det var en feil det andre kontoen slo hånden min Helt siden jeg har vært på utkikk etter en verdig erstatning, og i prosessen tror jeg at jeg kanskje har funnet den perfekte 22lr boltspenningsviften CZ 455 Varmint. No Omdømme ditt ferdighetsnivå, det beste valget for pengene dine når det gjelder trening er en 22lr kammervåpen. Fra nye skyttere rett opp til herrene på lang rekkevidde, er det alltid noe som kan lært eller en ferdighet som skal hones ved å bruke den edle Konge av rimfire patronen Denne fordelen kommer ikke fordi patronen er billig, men i stedet fordi det er vanskelig, gjør det lette prosjektilet og lav hastighet det mye vanskeligere å mestre enn med noe annet kaliber. For å virkelig få den beste treningsøkten Du må starte med et solidt rifle. En standard 10 22 er greit, men jeg har alltid vært en troende for at et bendelaksjonsgevær er det beste, det gir deg ikke bare den mest nøyaktige og konsekvente skuddplasseringen, men det tvinger deg til Sakte og ta deg tid med hver trekk av avtrekkeren. Min ideelle rifle ville være den jeg brukte alle på college, en Anschutz Model 64 med alle klokkene og fløyter, men de kostet litt seriøs mynte jeg ønsket noe med det nivået på kvalitet i både nøyaktighet og utseende, men til en mye bedre pris Det er da jeg fant CZ 455 Varmint. Det første du legger merke til om geværet er hvor pen det er. Det er ikke taktisk, akkurat som et Savage Mark 2 TRR-SR, men mer gammel skole vakker Treet er et vakkert farget valnøttlager, ferdig med en flatt bunn for enkel benstøtteskyting og et fritt flytende fat Metallbiterne er like vakkert, polert til en glans og perfekt avrundet hvor det teller. Bolten er så blank som du Du kan se refleksjonen min hekker med kameraet mitt i det. Det er en 11mm svalehale montert i toppen av mottakeren, og på denne modellen er det heldigvis ingen jernbaner lagt til tønnen og mottakeren er perfekt glatt og sylindrisk uten vrangmerke . En av de beste egenskapene til aksjen er at den egentlig er utformet for å bruke rekkevidde. De fleste av riflene i CZs lineup er profilert til å være primært jernsyntepistoler, men Varmint-versjonen av 455 ble bygget fra grunnen til være en nøyaktig glassassistert blyaccelerasjonsmekanisme. Det betyr at kammen på aksjen er høyere enn de andre riflene, og mangler den irriterende dipen bak på at andre rifler har noen mennesker som den slags ting, men jeg er ikke noen mennesker. Handlingen er veldig forskjellig i forhold til den gamle MP22R I stedet for en liten og chintzy ekstraktor, har delen blitt bøyd og virker mye mer pålitelig. Sikkerheten er flyttet fra en sidemontert design som Remington 700 til en on-bo Det designet minner om den gamle Mauser-sikkerheten som låser bolten på plass når den er engasjert. Utløseren på dette riflet er greit fra fabrikken. Det er en liten bit av stabling i trekk, men generelt er tråden glatt og skarp. Det er satt en tad litt tung i forhold til mine andre rifler, men det er justerbart slik at du kan fikse det for å være det som trekker vekten ditt hjerte ønsker. Den beste forbedringen over MP22R er imidlertid bladdesignet. CZ 455 bruker også et fem runde magasin, men den er plassert på en slik måte at kulene presenteres rett foran kammeret og mates jevnt og direkte uten problemer, jeg har aldri hatt noen feil eller feil å mate med dette riflet, og det gamle problemet med kuler deformerer Når de glir inn i kammeret, kommer det ikke med denne pistolen. Handlingen er flott, aksjen er flott, og funksjonene er flotte, men det som virkelig gjør dette rifle shine er fatet. Der de fleste 22lr rifler bruker en ganske slank profil, CZ 455 Varmint u ses en tønne som er omtrent den samme størrelsen som jeg forventer på en varmint-profil AR-15 Diameteren er jævla nær en full tommer, og kommer med en målkrone på enden for en perfekt symmetrisk utgang av prosjektilet fra boringen. En annen funksjon som noen vil sette pris på, er at fatet er kaldt hammer smidd, og ikke bare knapphullet. Noen foretrekker snarere knapper, men CHF-prosessen er kjent for å gi utmerket fatteliv og stor nøyaktighet. Tale om nøyaktighet, fem minutter på rekkevidde og du skjønner at tønnen ikke er bare for show. Denne pistolen er en absolutt takdriver Denne fem runde gruppen ble sparket ved hjelp av Eley match ammunisjon på 50 meter, og jeg ringte flier høy og høyre Det er fire runder i en 1 2 tommer, som er et nivå av nøyaktighet som jeg er mer enn fornøyd med å bruke standard bulkpakke ammunisjon grupper opphold omtrent 3 4 til 1 tommer, som fortsatt er god nok for marksmanship trening og praksis. Det er noen forferdelig inngangsnivå rimfire rif les En av mine venner var i ferd med å kjøpe en spesielt stygg leter Marlin et par uker tilbake, men to minutter kjempet dette riflet på parkeringsplassen, og han var umiddelbart på sin datamaskin, og kjøpte nøyaktig samme modell fra en populær nettforhandler. Bildene don t virkelig gjør det rettferdighet dette er et vakkert rifle med fantastisk følelse mekanikk som skyter som en absolutt drøm. Hvis du er i markedet for en 22lr riffel for å forbedre din marksmanship ferdigheter, dette er den som skal kjøpe. Spesifikasjoner Caliber 22 Long Rifle Barrel 20 5 Vekt 7 1 lbs Drift Bolt handling Avslutt Glanset blått Rifle KOMES IKKE med bipod eller omfang Kapasitet 5 1 MSRP 469 Website. Ratings Out of Five Stars. Accuracy Denne pistolen møter og overstiger det ene hullet på 50 fot krav til presisjon rimfire pistoler Selv på 50 meter ser vi fortsatt bare et ragget hull. Så lenge skytespillet er oppe, er det. Ergonomi Jeg har ingen klager. Lageret legger øye på den perfekte posisjonen for å se ned et omfang, og noensinne ything om dette riflet føles solid og jevn. Ergonomi Firing Utløseren er justerbar, slik at du kan eliminere alle problemene som følger med fabrikkinnstillingene. Rettferdighet Det er mange ting å gå galt med en bolthandling. Det føles til og med perfekt hver gang. Tilpasning Annet enn å sette et nytt omfang på toppen, det er egentlig ingenting å gjøre. Overordnet vurdering Jeg vil fortsatt foretrekke min gamle Anshutz. Men på omtrent halvparten av prisen og med nesten samme nøyaktighetsnivå, kan du ikke argumentere med resultatene Et utmerket rifle for nye skyttere som ønsker å forbedre sine ferdigheter, og erfarne skyttere på jakt etter litt øvelse. Forutsatt at du kan finne ammunisjon, det er. Kyle i CT sier. Å være klar over at deres fat, fra fabrikken, ikke liker kulde I det minste det pleide å være tilfelle, det er mulig at de har løst problemet jeg vet, det gir ingen mening om et rifle som er spesielt ment å bli brukt om vinteren, men det er det det bare er, ikke bli overrasket hvis du tar det o ut om vinteren og gruppene dine begynner å åpne opp. Det er fint, pricy men rimelig sammenlignet med andre skiskytter. Vil du ha en, men kan ikke rettferdiggjøre det, jeg er virkelig dårlig på ski. Har ikke hørt om problemer med kulde, men versjonen jeg har tilgjengelig er endret av importør selger. Jeg vil få en straight pull 22 en disse dager, selv om SV-99 ser bra ut, spesielt omfang og lager. Jeg kjøpte Winchester Wildcat 22 Varmint for noen år siden, folk har fortalt meg at det egentlig er en klone av denne pistolen, jeg har hatt en lignende opplevelse med meg, bortsett fra at jeg tror at treet på dette er hyggeligere og aksjen ser mer full størrelse. Dessverre forstod jeg ikke hvor liten Winchester var, og den har siden jeg har stoppet, må jeg legge til noen lageravstandsstykker til den eller noe, det er nesten en guttstørrelsespistol. Noen tilpasningsanbefalinger for dette riflet. Tech Severdigheter Militær-blikkåpningspunkter De er fantastiske. Jeg elsker min CZ452. Det har et ettermarked utløser som er den eneste oppgraderingen i t trengte En ting om CZs, og du vil oppdage dette når du prøver å rense det, det har en tett bore i de siste 6 tommer. Det fungerer bra for standardstørrelse 22LR. Eley kan være kjent for fett 22LR kuler. Du kan prøve noen Wolf Target Match eller noe Federal Gold i den pistolen og se om du kan skyte inn i Eley-gruppen. Du kan eller ikke kan fortelle forskjellen. CZ452 er flott for taktiske 22 kamper. Den eneste andre pistolen jeg har lyst etter for av sokkelen overkommelig pris er et Savage Mark II. My første skytevåpen var et Mark II, og det var som en klubbdriver med et 4x omfang som jeg legger til fordi jeg ikke kan se klart på 25 meter mye mindre 100 Det eneste jeg beklager er at nye har accutrigger som ikke kan ettermonteres på de eldre modellene på grunn av forskjeller i mottakeren. Utløseren er stiv, men bryter ren. Og den har en tydelig preferanse for 36 gr jakkesøkt ammunisjon, skyting dårlig med blykuler eller match ammo. I helt enig med Nick som en bolt Handling 22 er et perfekt verktøy for å lære nye skyttere jeg lærte, og jeg brukte den til å lære barna mine også før vi flyttet på pistoler. MKII-s er et fint rifle for prisen, og enda bedre når de går i salg jeg fikk en med en gjenget fat for et par år siden, og det er en stor skytespiller. Det eneste jeg ikke liker, er plastmassen, føles billig. Men jeg kan ikke argumentere med 1 gruppe på 50 meter fra bulkpakke ammunisjon på en veldig blåsig dag, som i utgangspunktet hver gang jeg er i rekkevidde, vil jeg kunne få en rolig dag for å se hva det egentlig vil gjøre. CZ lager fine rifler, men jeg ville velge den letteste versjonen jeg kunne få, det er ikke som du har for å håndtere overoppheting av fat på en 22LR BA, 5-skudd repeater Hvis et av dine hovedpoeng er forskjellen i lagerdesign, vennligst ta med et bilde av den andre bestanden under diskusjon. Den tunge tønnefasen forbedrer nøyaktigheten med mer enn bare å spre varme Massen bidrar også til å dampe ut harmoniske vibrasjoner som kan påvirke skuddet. Hvis du skulle matte e dette med et jaktgevær og bruk CZ455 som en treningsplattform, hvilket rifle ville du velge Jeg har vært på utkikk etter den perfekte rimfire - og senterfirekombinasjonen der den tjener som en nærbilde eller komplement til den andre Gode anmeldelsen, takk. Mausers og Winchester FN M70 har ganske mye den samme håndboken jeg har CZ 452 paret med en FN PBR. CZ 455 og det er forgjengeren 452 er hode og skuldre over det typiske rimfire-riflet i passform, mer på nivå med en midtfiregevær Deres nøyaktighet er ikke på nivå med en Anschutz, men har en tendens til å være bedre enn Savage eller Marlin. De er en enestående verdi for. Et ekstra punkt som jeg ikke så nevnt i anmeldelsen er at 455 har muligheten til å bytte tønner kalibrer fra 22LR til 22WMR eller 17HMR for mindre enn 150.Dyspeptic Gunsmith sier. Jeg har opprettholdt de siste 7 til 8 år at CZ rimfire rifle produktet er det beste bang buck produktet der ute De er nøyaktig godt over sin prisklasse, passe a nd finish er veldig bra for en masseproduksjon rifle og deres materielle kvalitet er bra. Annat og de andre tyske østerrikske rimfire rifler er pakke ledere, men min NOS Annie kostet meg over 2K, og 400 av det var severdigheter. Bare ønsk CZ ville lage en 22 semi auto som har 25 runde mags og et pistol grep messed opp håndleddene ikke leter etter en taktisk monstrosity, noe som en FAL eller G3 med tremøbler når det gjelder estetikk. Jeg virkelig må begynne å bruke min 10 22, som jeg kjøpte mens jeg ventet på min 308 Feeding the beast, blir vondt. Jeg må kanskje se på handel med rugger for noe som dette. Dette har mange likheter med Remington 513T Matchmaster Noe om en 22 med en fin tung tønne og bolt handlingen er bare en glede å skyte. Dyspeptisk Gunsmith sier. Vel, da kan du ikke gjøre ovennevnte krav. Jeg har, du skjønner, og jeg vet at en 10 22 vant t vanligvis holder en 2 gruppe på 50 meter med bulk ammunisjon Hvis du blir flittig og test ammunisjon for å finne en som bare fungerer i din 10 22, hei, mer kraft til deg, se på lotnummeret og gå ut og ta opp lastebilen for å kjøpe så mye av det som mulig. Du vil sannsynligvis få grupper ned til 1 av 10 22 hvis du finner det ene gyldne subsoniske målet rundt at det ikke er alt, bare DIN 10 22 liker.22 s, de fleste alle 22 s, viser deres preferanse i ammunisjon i gruppestørrelsen selv høye dollar 22 s som en Annie Hvis du får en Annie matet med ammunisjon liker den, du kommer til å se grupper ned rundt 3 8 s av en tomme på 50, eller enda mindre Hemmeligheten til nøyaktig 22LR ammo er en kjøp subsonic ammunisjon, aldri super-hastighet ting, b 40gr solid point , ingen HP ammunisjon, c konsistensen til primeren, dvs. kjøp ammunisjon med en Ely primer og d konsistens av fælg tykkelsen. Du kan kjøpe en rim tykkelse gage og sortere bulk ammunisjon og oppnå en merkbar nedgang i din gruppe størrelse, hvis du ha tålmodigheten Hvis du ikke liker å betale 10 50 runder til 23 50 runder for den superkonsistente matchen 22LR-ammunisjon, kan det hende at du får en rim tykkelse deg Det er raskere og renere enn å laste på. Tross alt, det er ingen sammenligning mellom CZ-utløseren og en lager 10 22-trigger. Det kommer til å være like mye av en begrensende faktor som noe annet. 10 22-utløseren kan forbedres, og jeg tror folk skal gjøre det som en av de første oppgraderingene de gjør til en 10 22 Likevel er CZ-utløseren mye bedre, og det er bedre utløsere tilgjengelig for CZ enn hva de sender som den kanoniske utløseren på sine rifler. 10 22 er et flott lite plinkingsgevær Det er billig, lett å rengjøre, lett å endre uten å måtte få en våpensmed involvert, osv. Jeg eier to av dem. Men de er bare ikke så nøyaktige, og jeg har sett hva CZ rimfire produktene kan gjøre og de er hodene over en del av produktene i 22LR-riffemarkedet. Jeg har ikke kjøpt en enda, men det er fordi jeg trenger mer plass i safeen og jeg er virkelig en av de gutta som hater å selge en pistol, en pistol som jeg eier. Det er en fyr som lager verktøy for å måle ri m tykkelse og for å endre kuler. Gå til å se hva jeg mener.

No comments:

Post a Comment