Sunday 12 November 2017

Moving Gjennomsnittet Zoo


Jeg slitt med å søke etter en enkel funksjon for å flytte gjennomsnitt som hadde litt fleksibilitet til å gjøre det jeg trengte, til slutt skrev jeg et par funksjoner som utvider den basert på filterfunksjonen som rinni gir ovenfor i kommentaren, men som i seg selv vant t arbeid fordi det vil inkludere den nåværende observasjonen i 3-perioden gjennomsnittlig. Gjennomsnittlig gjennomsnittlig funksjon som inneholder gjeldende observasjon. Gjennomsnittlig funksjon som ikke inkluderer gjeldende observasjon. Bakover ser glidende gjennomsnittsfunksjon, ikke inkludert gjeldende obs, basert på h2-lesinger som starter h1 perioder back. answered Aug 24 16 på 2 25. Din Svar.2017 Stack Exchange, Inc. Jeg har et plott av tidsserier i ggplot2-pakken, og jeg har utført Moving gjennomsnittet, og jeg vil gjerne legge til resultatet av å flytte gjennomsnittet til tidsplanen . Eksempel på datasett p31.ambtemp dt -1 14 2007-09-29 00 01 57 -1 12 2007-09-29 00 03 57 -1 33 2007-09-29 00 05 57 -1 44 2007-09- 29 00 07 57 -1 54 2007-09-29 00 09 57 -1 29 2007-09-29 00 11 57. Anvendt kode for tidsserie presentasjon. Eksempel på tidsserie presentasjon. Eksempel på Moving gjennomsnittlig tomt Eksempel på forventede resultater. Utfordringen er at tidsserier data ov oppnådd fra datasett som inkluderer tidsstempler og temperatur, men Flytte gjennomsnittlige data inkluderer bare gjennomsnittskolonnen og ikke tidsstemplene og montering av disse to kan føre til inkonsekvens. R Flytte gjennomsnitt i ggplot2.Gabor Grothendieck Du vil sikkert bruke en tidsseriepakke for dette. Det er plottingsanlegg spesielt rettet mot tidsserier i zoo, xts, quantmod, timeSeries og gitterExtra Vi illustrerer med zoo som har klassiske grafikk og gitter grafikk metoder devAskNewPage SANT bibliotek zoo z - zoo rnorm 100, - 100 0 plot cbind z, rollmean z, 10, skjerm 1, col 1 2 bibliotek gitter xyplot cbind z, rollmean z, 10, skjerm 1, col 1 2 Hvis du vil ha den rå og den 10. desember 2009 kl. 19 59. Du vil sikkert bruke en tidsseriepakke for dette. Det er plottingsanlegg spesielt rettet mot tidsserier i zoo, xts, quantmod, timeSeries og gitterExtra Vi illustrerer med zoo som har klassisk grafikk og gitter grafikk metoder. devAskNewPage SANT bibliotek zoo z - zoo rnorm 100, - 100 0.plot cbind z, rollmean z, 10, skjerm 1, col 1 2. bibliotek gitter xyplot cbind z, rollmean z, 10, skjerm 1, col 1 2. Hvis du vil ha den røde og glatte i forskjellige paneler omit skjerm 1 Se rollmean og de tre vignetter som følger med zoo. På 10. desember 2009 klokken 15.00 skrev fruminator. Have noen tidsseriedata lagret i a og jeg plotter den med ggplot2 som er helt fantastisk jeg har utforsket dokumentasjons - og postlistearkivene, og jeg kan ikke se noen måte å plotte en jevnere som bare er K-trinns glidende gjennomsnitt. For eksempel, tenk jeg hadde en kalt søvn med dato som datoen fra og timer som timene jeg sov den kvelden, jeg vil gjerne gjøre noe som. qplot dato, timer, datasøvn statistikkmåte movingaverage, k 7.does en slik ting eksistere Hvis ikke, vet jeg at pakken er utvidbar, så noen veiledning om hvordan det gjør det gjør det, ville bli veldig verdsatt. R-hjelp på postliste VENNLIGST les leseplanleggeren og gi kommentert, minimal, selvstendig, reproducerbar kode.

No comments:

Post a Comment