Monday 27 November 2017

Harmonic Trading Indikatorer


En kort introduksjon. Den harmoniske metoden benytter anerkjennelsen av spesifikke prismønstre og tilpasningen av nøyaktige Fibonacci-forhold for å fastslå svært sannsynlige reverseringspunkter i finansmarkedene. Denne metoden antar at handelsmønstre eller sykluser, som mange mønstre og sykluser i livet, gjentar seg selv Nøkkelen er å identifisere disse mønstrene og for å gå inn eller gå ut av en posisjon basert på en høy grad av sannsynlighet for at samme historiske prishandling vil skje. Selv om disse mønstrene ikke er 100 nøyaktige, har disse situasjonene vært historisk bevist. Hvis disse oppsettene identifiseres på riktig måte, er det mulig å identifisere betydelige muligheter med en svært begrenset risiko. Potensiell tilbakevendingssone PRZ. Konseptet med potensiell tilbakevendingssone PRZ ble opprinnelig skissert av Scott M Carney i sin bok. En helhjertet anbefalt lesing. Historien har bevist at en konvergens av Fibonacci tall og pris mønstre gir et svært sannsynlig område for en reversering Thi s konvergensområde kalles den potensielle reverseringssonen Når tre, fire eller til og med fem tall kommer sammen i et bestemt område, må du respektere høy sannsynlighet for en eller annen type reversering. Potensiell reverseringssone PRZ representerer de kritiske områdene der strømmen av kjøp og salg endres potensielt Disse harmoniske sonene forsøker å identifisere prisnivåene hvor ubalansert overkjøp og oversoldsituasjoner reverserer tilbake til deres respektive likevektsnivå. En ideell reversering tester vanligvis alle prisnivåene i potensiell reverseringssone PRZ på den første test Den overordnede trenden reverserer vanligvis fra denne innledende testen av hele PRZ og fortsetter i reverseringsretningen kort tid etterpå. I en ideell reversering, blir prislinjen som tester alle Fibro-projeksjonene i PRZ kalt Terminal Price Bar. Handelen må bli tatt når potensiell tilbakevendingssone PRZ har blitt testet og avvist av en Terminal Price Bar eller en sterk breakout ha s finner sted i reverseringsretningen uten å teste alle PRZ nivåene Det lengste prisnivået på PRZ eller punkt X i mønsteret er passende stopp-nivåer. Harmoniske forhold. Indikatoren beregner alle viktige fibonacci-forhold for XA og BC vektorer av mønsteret, og plott dem ved punkt D, hvis det er aktuelt. Primære forhold direkte hentet fra Fibonnaci-tallssekvensen - 0 618 Primærforhold - 1 618 Primærprojeksjon Primæravledede forhold - 0 786 Kvadratrott av 0 618 - 0 886 Fjerde tak av 0 618 eller kvadratroten på 0 786 - 1 130 Fjerde rot av 1 618 eller kvadratroten av 1 27 - 1 270 Kvadratrot av 1 618 Komplementære avledte forhold - 0 382 1 - 0 618 eller 0 618e2 - 0 500 0 770e2 - 0 707 Kvadratrott av 0 50 - 1 410 Kvadratrot av 2 0 - 2 000 1 1 - 2 240 Kvadratrott av 5 - 2 618 1 618e2 - 3 141 Pi - 3 618 1 2 618.Trade Execution. Once et mønster er oppdaget, må følgende trinn tas, noe som kan føre til å ta eller kaste bort handelen. Vær oppmerksom på at et mønster er ikke gyldig av seg selv, og det kan utvide så lenge det passer. Din jobb har en næringsdrivende, er å vurdere gyldigheten av mønsteret og den potensielle reverseringssonen før du går inn i markedet.1 Mønstergjenkjenning Denne indikatoren registrerer automatisk og melder harmoniske mønstre 2 Finn Den potensielle tilbakevirkningssonen PRZ Evaluer Fibroprojeksjonene plottet på diagrammet ved hjelp av indikatoren og se etter styrketegn Kan du finne minst tre konvergerende fremskrivninger Ser du primære forhold Er AB CD-projeksjonen tilstede 3 Vent til PRZ avvises av markedet PRZ kan testes og avvises av en enkelt Terminal Price Bar, eller markedet kan reversere og knuse PRZ uten å teste alle fibonacci-projeksjonene. I alle fall må markedet bevege seg før du tar handelen. Du er en tilhenger, ikke en prediktor .4 Angi markedsinnstillingen riktig stopp-loss. Handel utbruddet eller avvisningen av PRZ og sett riktig stopp. Det lengste prisnivået på PRZ eller Punkt X i pa ttern er egnede stopp-nivåer 5 Posisjonsstyring Det anbefales å høste delvis fortjeneste så snart som mulig for å låse seg i en fri tur. Scott M Carney foreslår et meget interessant stillingsstyringssystem basert på 0 382 Trailing Stop målt fra reverseringspunktet til reversal ekstreme. Potensiell reverseringssone PRZ er et avgjørende element i handelsprosessen. Derfor er viktigheten av vektoruavhengige primære, avledede og komplementære fibonacci-projeksjoner, som alle andre harmoniske indikatorer ignorerer helt. Noen handelseksempler. Følgende er handelseksempler Bruke harmoniske mønstre Handelen er tatt når potensiell reverseringssone PRZ avvises. Har du en håndbok eller dokumentasjon. Det er en flott håndbok, men vi skrev det ikke. Hent hendene på Harmonic Trading Vol 1 av Scott M Carney og lær hvordan du bruker denne indikatoren før du kjøper den. Svært må jeg virkelig lese den lange boken. Ja, det gjør du sannsynligvis Hvis du ikke er villig til å lese en handelsbo ok, kanskje handel er ikke for deg i det hele tatt. Våre indikatorer er verktøy, men de vinner ikke å erstatte din mangel på kunnskap. Det er indikatoren som er repaint. Yes, det gjør det siste punktet av bølgen kan utvide så lenge det liker, derfor indikatoren må male igjen Det er din jobb som en harmonisk næringsdrivende for å vurdere gyldigheten av potensiell reverseringssone PRZ og vente til den er avvist for å ta handelen riktig. Det er den anbefalte utgangsstrategien. Scott M Carney anbefaler å stenge handelen delvis og bruker et 0 318 bakstopp målt fra reverseringspunktet til reverserings ekstreme. Jeg vil bare se perfekte mønstre. Ikke noe problem. Aktiver input parameteren for OnlyPerfectPattern. 2011 Scott Shubert, All Rights Reserved Uautorisert duplisering eller publisering av materiale fra dette nettstedet er uttrykkelig forbudt. Meningene som ble uttrykt i intervjuene, kommentarene og testimonialene er ikke nødvendigvis de av Scott Shubert eller Trading Mastermind. Resultater vil variere Det er ingen gaurantee av jeg ncome Resultatene som vises er ikke typiske Det er en risiko for tap i handel Forex Det er ganske mulig at du aldri kan lære å handle hvis du ikke har tålmodighet, disiplin, motivasjon og positiv holdning. Typiske resultater er konsistente tap, manglende evne til å inngå handler når inngangssignaler oppstår, inngå handler når inngangssignaler ikke skjer, motløshet, frustrasjon, utålmodighet og å gi opp handel helt etter kort tid i stedet for å fortsette å jobbe til beherskelse oppnås. Hvis du har tenkt å lykkes i Forex trading, vil du få resultater som ikke er typiske og gjør det som de fleste handlende ikke gjør. Trading er vanligvis ikke mestret på mindre enn 1 eller 2 år. Handel og opsjonshandel har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder Don t handle med penger du ikke har råd til å miste Dette brevet er verken en forespørsel eller et tilbud t o Kjøp Selg futures eller opsjoner Det er ikke representert at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som er diskutert på dette brevet. Det siste resultatet av et hvilket som helst handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. er en utfordrende og potensielt lønnsom mulighet for utdannede og erfarne investorer. Før du bestemmer deg for å delta i Forex-markedet, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Viktigst må du ikke investere penger du ikke har råd til å tape. Det er stor eksponering for risiko i enhver valuta transaksjon. Enhver transaksjon som involverer valutaer innebærer risiko, inkludert, men ikke begrenset til, potensialet for å endre politiske og økonomiske forhold som kan vesentlig påvirke prisen eller likviditeten til en valuta. FX-handelens natur betyr at enhver markedsbevegelse vil ha en equa lly proporsjonal effekt på dine deponerte midler Dette kan fungere mot deg så vel som for deg Muligheten for at du kan opprettholde et totalt tap av innledende marginfond og være pålagt å sette inn ekstra midler for å opprettholde posisjonen din Hvis du ikke møter noen marginanrop innen foreskrevet tid vil din stilling bli likvidert, og du vil være ansvarlig for eventuelle tap. Investorer kan redusere risikoeksponeringen ved å benytte risikoreduserende strategier som stop-loss eller limit orders. CFTC REGLE 4 41 - HYPOTETISK ELLER SIMULERT YTELSE RESULTATENE HAR SIKKER BEGRENSNINGER UTEN EN FAKTISK PRESTASJONSOPPTAK, SIMULERTE RESULTATER TRYKKER IKKE FAKTISK HANDEL, OG SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATene KRAFTET ELLER OVERFATTET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM UTSKRIFT OM LIKVIDITETSIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGT ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HENSYN TIL HINDSIGHT, INGEN REPRESENTASJON ER BEHANDLET ING GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å VÆRE LØNN ELLER TAP LIKKER SOM VIS. Ingen representasjon er gjort at noen konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som de som er vist. Faktisk er det ofte skarpe forskjeller mellom hypotetiske resultatresultater og de faktiske resultatene som oppnås etter hvert bestemt handelsprogram. Hypotetisk handel innebærer ikke finansiell risiko og ingen hypotetisk handelsregistrering kan fullt ut redegjøre for virkningen av finansiell risiko i faktisk trading. Alle opplysninger på denne nettsiden eller et hvilket som helst produkthandelssystem kjøpt fra denne nettsiden er kun for utdanningsformål og er ikke ment å gi økonomisk rådgivning. Enhver uttalelse om fortjeneste eller inntekt, uttrykt eller underforstått, representerer ikke en garanti. Din faktiske handel kan føre til tap uten at noe handelssystem er garantert. Du aksepterer fullt ansvar for Dine handlinger, handler, fortjeneste eller tap, og samtykker i å holde Scott Shubert og Trad ing MasterMind ufarlig på alle måter. Tråd Harmonic Trading med ZUP Indicator. Harmonic Trading med ZUP Indicator. G dag alle Nylig mens du surfer på nettet og prøver å finne ut hvordan du kan forbedre min egen tekniske strategi, snublet jeg over denne stilen av handel som heter Harmonic Patterns, og en veldig smart men kompleks indikator som heter ZUP. Og jeg liker det. Litt mer søker avslørte at det å finne nyttig informasjon om denne typen handel er svært vanskelig selv om det ser ut til å være en dedikert gruppe utøvere der ute. her på babypips kan jeg finne en dedikert tråd til denne handelstypen eller bruken av ZUP-indikatoren korrigere meg, vær så snill, hvis jeg har feil. Så vi kan svinge opp. Her håper jeg at utøvere på alle nivåer vil samle og dele sine erfaringer, jeg også Legg merke til at ZUP-indikatoren er for harmoniske handelsfolk som mt4 er til forex. Det er så mye man kan gjøre med ZUP at det lett kan bli overveldende. Og det er ingen veiledning eller manuell for det. dele vår kunnskap om denne indikatoren her også. Så her er noen ressurser for dem som meg, som er nye for denne handelsstilen. Gå til dette nettstedet og last ned The Harmonic Trader Av Scott M Carney PDF-fil Veldig bra Les Velkommen til Harmonic Trader - Den offisielle Harmonic Trading Website Ikke ta hensyn til resten av nettstedet Bare last ned boken. Harmonic Trading Forex TSD Harmonic Trading forumkobling Forum referanse til Harmonic Trading med ZUP indikator Første to innlegg er veikart til tråden Trenger du å bli med først og lage innledende innlegg før du kan laste ned noe fra nettstedet. Prismønster Gartley, Butterfly, Bat Forex TSD Pris Mønster Forumlink Referanse til Prismønster trading. ZUP ble utviklet av Nen, en utvikler fra Russland. Nyeste oppdatering av ZUP-indikatoren jeg kan finne. Forex Harmonics - En alternativ harmonisk mønsterindikator helt fri for de gode menneskene at. ZUP Harmonics - Dette er en versjon av ZUP-indikatoren jeg bruker for øyeblikket igjen fra de gode menneskene på. Se fremover å snakke med deg alle. NYHETEN Kort mulighet. OK, så kan vi få noen meninger på denne oppsetten. Det er på GBPUSD Her er det daglige diagrammet. Her er et fint bearish Partizan mønster. Det kan være moden for valgene jeg ville være lykkeligere om prisen hadde presset opp til 1 65000-merket. Det ville ha gjort den endelige fibr retracement bang på 1 618-merket. Dette forteller meg at det fortsatt kan være en endelig push for å teste 1 65000-merket. En ganske åpenbar motstandsnivå. Men hvis vi faller tilbake til 4Hr chart. we se samme bearish partizan mønster spilt ut bare fullføre over en uke siden Siden da har det hoppet rundt i det PRZ Ser ut som GBPUSD venter på et tegn på hvilken vei å gå Men en gang det gjør det bra jeg Forutsatt 200 pips vil b e grab Min anrop, gjør deg klar til å gå kort Selg på 1 63450 retracement av 23 8 fra 1 65000 nivå sett stoppet tap på 1 64450 siste høyeste høy og TP godt Jeg regner dette paret vil gå tilbake til 61 8 nivå så TP på 1 6100, en 245 pip gevinst Selv om jeg vil se på handelen rundt 38 2, 44 7 og 50 retracement nivåer flytter mitt stoppfall til 23 8 merket så snart jeg er glad prisen har brutt seg om 38 2 nivå. I et personlig notat, jeg liker interday trading så vil se nærmere på dette paret for å gjøre noen pips på 15min og 5min diagrammer som jeg vil gå inn i mitt neste innlegg. FX-menn æresmedlem. Join Dato Aug 2012 Plassering Tilbake til Whoop Whoop Posts 1,786.Velg det alltid godt å sette pengene dine der de er munn. Jeg ser GBPUSD har fallet over natten under mitt inngangsnivå og et motstandsnivå på 1 63550 ser ut til å være inplace, så jeg har hoppet om bord. se hvordan det går Forhåpentligvis er det mange pips klar til å bli laget. FX-menn æresmedlem. Join Dato Aug 2012 Locati på baksiden av Whoop Whoop Posts 1,786.Nailed GBPUSD. Call det lykke, men jeg klarte å pose 75 9 pips på GBPUSD-paret Prisen utfordret 1 63550, jeg kom om bord da den falt tilbake 1 63431 og med mye søtt i - Mellem klare å spikre et utgangspunkt Skryte til kraften i prismønstre. FX-menns æresmedlem. Join dato Aug 2012 Plassering Tilbake til Whoop Whoop Posts 1,786.Vil du gå til å handle denne EURUSD-muligheten. Etter å ha snakket med et medlem på en annen tråden denne gylne EURUSD korte muligheten ble oppdaget. Det er mye å like om denne handelen, men vil du handle. Høyere tidsrammeanalyse har antydet min mening om at markedet er bearish. En bearish Gartley-variant og Butterfly-variant har begge dannet. På den siste mønster sommerfugl forskjellen i pips mellom DX og GC er 41 4 pips Dette gir markedet tilstrekkelig volatilitet for handel til jobb Jeg liker å se en min 40 pip forskjell på enten XA eller XC leg. Det er en min RR på 1 1, Mål på 1 1 8 og mulig 1 5.Has en tigh t SL og løs TP. Formed på 5min diagrammet Jeg liker vanligvis å jobbe i 15min diagrammet. Formet i nært hold fredag ​​Mine personlige regler er ikke handel fredag ​​ettermiddager og mandager. Så jeg personlig ville jeg ikke ta handelen Men hvis jeg gjorde heres hvordan jeg ser å administrere det. Først opprett min SL Jeg vil plassere dette på 1 3745 Dette tilsvarer X Hvis mønsteret er sant, vil det være vanskelig å passere 78 2 - merket til XC retracement Hvis det gjør mønstrene mislykkes og jeg ønsker å komme seg fort Det blir ikke mye raskere enn poenget X. Etablere en TP Jeg pleier ikke å betale mye oppmerksomhet til det. Jeg klarer min handel helt til slutten Jeg synes det er bare godt å etablere en Så setter jeg vanligvis TP på 1 618 retracement av XA-linjen, så på 1 36920. Opprett min PRZ Jeg liker å handle ekte mønstre Hvis du har studert PP s, vil du mange ganger se at prisen ikke alltid vil gjøre det til det true retracement nivået før reversering Resistance på PRZ er bare for sterk Dette diagrammet kan bli et klassisk eksempel på det. Gjør ikke mønsteret noe mindre gyldig. Jeg velger ikke å handle. Pengestyring er alt for meg. Minimer risikoen og maksimere avkastningen. Jeg kunne gå inn i handelen nå, men jeg m 13 pips fra min SL og bare 6 pips fra min PZ Thats a RR 2 1 Det er uakseptabelt Hvis jeg venter til den når PRZ, blir forholdet 1 1 og hvis handelen går i min favør, kan jeg la det løpe for mye mer For mønsteret å være en ekte sommerfuglvariant CD-beinet må gå tilbake til 78 6-markeringen av XC Dette merket sitter mellom 127 2 1 3744 og 141 4 1 37480 retacement mark av BC FG-benet, så jeg vil bruke dem som mitt øvre og nedre nivå Hvis det gjøres dette da vil handel møte mine MM krav og jeg vil trade. Establish en Profit Zone Dette er området jeg vil se for å sikre og beskytte min handel Det er funnet mellom 38 2 og 61 8 Mark på den endelige CD-beinet På dette stadiet punkt D er fortsatt å bli bestemt, men som jeg ser for å komme inn i et ganske smalt område, vil jeg vurdere det e lavere nivå verdi av min PRZ som mitt poeng D verdi Min PZ nå er mellom 1 37324 og 1 37249 Utover 61 8 mark hele vei til mitt TP nivå Jeg ringer Grådesonen GR. Enter handelen Som jeg m handler mønsteret , Jeg vil pris å vende inn i PRZ Jeg vil falle ned til 1min diagrammet og begynne å overvåke PP på det mens prisen er innenfor PRZ Første tegn jeg får at prisen er omvendt Jeg vil gå inn Hvis prisen går gjennom PRZ og gjør ikke omvendt Jeg vil vurdere mønsteret ugyldig og avslutte Det kommer til å bli neste gang. Administrer handelen Så med litt lykke vil handelen gå meg og begynne å gå til øvre nivå av min PZ på 38 2 merket Det er vanskelig å forklare hva tankene mine behandler på dette punktet, men i utgangspunktet er jeg tilbake i 1min-kartovervåking PP. Hva jeg prøver å gjøre er å sikre min fortjeneste ved å flytte min SL så raskt som mulig til 38 2, 44 7, 50 og til slutt 61 8 mark som prisen går ned selv om min PZ Noen ganger prisen reverserer straks utløser min SL og handelen avsluttes Bare for å se det igjen, og jeg ser mange pips forsvinner Jeg aksepterer bare at jeg på dette tidspunkt har gjort minst en prosentprosent, og jeg burde være glad. Mange ganger vinner prisen ikke omvendt, og hvis jeg havn t låses i min fortjeneste Jeg betaler den ultimate prisen og det er tap Nå hvis handelen fortsetter min vei, beveger prisen gjennom min overskuddssone og inn i det jeg kaller Grådesonen Gratsonen er hvor jeg skal la min handel løp og prøv å fange så mange pips som jeg kan kalle det grådighetssonen fordi hvis jeg ikke var grådig, ville jeg ha slukket handelen nå og tatt fortjenesten igjen Jeg vil være i 1min-diagrammet Det første jeg skal gjøre er å få min SL på lavere nivå av min PZ, 61 8-merket Dette sikrer en fortjeneste på 1 8 en god handel Igjen vil jeg se på prisen når den beveger seg gjennom hvert retracement mark som ønsker å flytte min SL Men prisen kan begynne å svinge en litt mer nå, så jeg vil ikke komme til å lukke med min SL. Det tar litt tid å mestre buen t når det virker og alt kommer din måte det er en ting med skjønnhet og mange pips kan gjøres som profitt. Utfør handel Utgang vil handelen være en SL eller TP-utløser Men hvis handelen går helt og kommer til TP-nivå er det absolutt ingen grunn til at man ikke kan flytte TP-nivået og beholde fangstpisser. Gjør ansiktsfakta Hvis prisen går gjennom TP-nivået på 1 618 retracement av XA, vil det trolig fortsette å fortsette å gå i den retningen. Nå som jeg sa, jeg personlig vunnet ikke ta denne handelen, men jeg gleder meg til å undersøke diagrammet mandag ettermiddag for å se om jeg skal sparke meg selv eller om kraften til prismønstre kommer til syne igjen. Hva ville du gjøre? Sist redigert av bobbillbrowne 12-15-2013 kl 04.30. Løft ditt bidrag. Harmonikk er flott, jeg snakker ikke alltid om dem, men når muligheten er bra, tar jeg det. Hva jeg gjør er at jeg ikke alltid stoler på zup-indikatoren av seg selv , jeg bruker en annen harmonisk indikator også så i utgangspunktet har jeg to mt4 s ru Jeg kan sammenligne Av og til må indikatorene ikke trekke bena riktig hvis vi skulle gjøre det med menneskets øye, som jeg hadde funnet sist fredag ​​med min eurusd - den du kommenterte på den andre diskusjonen. Det jeg finner er å prøve å Hold deg til minimum 15 min. - bedre er 30 min. 1 time hvis du er en scalper. Anyways, godt arbeid. Jeg vil gjerne ha deg i kontaktlisten min på skype slik at vi kan snakke noen ganger for potensielle oppsett htsang68.Jeg leser innlegget ditt om ZUP-indikatorene jeg lastet ned noen av dem og de viser ikke i diagrammet, se også greyout i de tilpassede indikatorene. noe galt med filen, eller jeg gjorde noe feil. kan du hjelpe meg med dette.

No comments:

Post a Comment